Tervetuloa!

Oma yhdistys on lähelläsi ja sinua varten! Yhdistyksemme on keliaakikkojen edunvalvoja alueellamme. Haluamme lisätä keliakiatietoutta, auttaa ja tukea sinua kaikissa keliakiaan liittyvissä asioissa. Voit myös halutessasi tulla itse mukaan yhdistyksemme toimintaan, uusia ideoita ja toteuttajia tarvitaan! Esimerkiksi keliakiaviikko kaipaa toteuttajia omilla paikkakunnilla.

Ota meihin rohkeasti yhteyttä!

Yhdistyksellämme on myös oma WhatsApp ryhmä, jossa jaamme tietoa, reseptejä ja kuulumisia!

Mikäli haluat liittyä ryhmään, ota yhteyttä ylivieska.keliakia@gmail.com tai laittamalla viestiä pj Hannulle nro 040 5802256.

Tulossa uusia jäsentapahtumia keväälle sekä kesälle 2024. Tiedotamme tapahtumista lisää, kun saamme lyötyä aikataulut lukkoon. Seuraa siis nettisivuja, Facebookkia sekä WhatsApp ryhmää! :)